There was an error in this gadget

Monday, April 12, 2010


alahai...









hati aku resah
bila melihat lambakan "pak itam" di merata - rata tempat
namun pastinya bukan hati aku saja.
kasihan dengan dengan gadis - gadis tempatan.
yang terpaksa "bercinta" dengan mereka.
al maklumlah mereka kan kaya persis jay - z
tak cukup dgn itu, kekacakan mereka seumpama usher sudah cukup untuk mencairkan...
ditambah dengan bonus berganda, badan sasa menggila...
six pack yang menggoda.
dada bidang yang mempesona.
kalau soal duit mereka tak berkira....
al maklumlah bapa bapa " pak itam" semua saudagar permata dan saudagar unta.
memang cepatlah gadis gadis kita cair macam "butter"

hahahahaha
bila dah pecah "dara"
baru tahu kesakitannya...
boleh tahan ke "@#%" pak hitam yang besar gila.
atau gelaran manjanya " black mamba"
bila dah mengandung risaunya berganda - ganda.
takut nanti si bayi "colour nye" tak sekata...
kopi susu ke kopi o warnanya.


yang aku paling bengang
bila si bangsat hitam ni dah berani rogol orang merata - rata.
ingat org kat malaysia ni macam gajah kat afrika.
boleh di"@#%^^" bila bila masa
dasar jahanam lah depa

ingatlah wahai gadis kita
ramai lagi jejaka tempatan yg berdada bidang dan berbadan sasa
tak kalah juga isi dipoketnya
walaupun kadang - kadang tinggal habuk saja.
sebab memang bahaya "black mamba" tu semua
tak larat korang nak layan nafsu gajah afrika.